Середа 23.08.2017 05:20                                                                                             Вхід      Вітаю Вас Гість | RSS


ШКОЛА – ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ ДО МАЙБУТНЬОГО ЖИТТЯ. ШКОЛА – ЦЕ І Є ЖИТТЯ ДИТИНИ. ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ, ЩОБ ВОНО БУЛО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО НАСИЧЕНИМ, ЯСКРАВИМ, ТВОРЧИМ ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ, ЩОБ У ДУШІ ВАШОЇ ДИТИНИ ЗАПАЛАВ ВОГОНЬ ЗНАНЬ ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО НАШОЇ ШКОЛИ І ВИ ЗДОБУДЕТЕ ВСЕ, ЩО БАЖАЄТЕ.

Наша школа

Навчальна діяльність

Методична робота

Виховна робота

Учням

Зв'язок з нами

Наше опитування
Який предмет Вам подобається вивчати в нашій школі?
Всего ответов: 523

Міні-чат

Події в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика




Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні народилися:


 Гіперактивність 
Гіперактивність – (дефіцит уваги з гіперактивністю СДУГ) – виявляється у дітей з невластивою для нормального розвитку імпульсивністю, руховою розторможеністю, неможливістю зосередитись, неуважністю Такі діти, як правило, не можуть зосередитися на одному предметі більш-менш тривалого часу, не здатні завершити виконання поставленої задачі, недбало ставляться до її виконання. Продуктивність виконання низька. Спостерігається втомлюваність. Розумова діяльність характеризується циклічністю. Їх мозок може працювати протягом 5 – 15 хв., а потім настає фаза втомлюваності, їх мозок відпочиває, накопичуючи необхідну енергію для подальшої роботи. Стан стомлюваності супроводжується безпричинним роздратуванням,, плаксивістю, істериками, порушенням просторової координації. Незвичайність поведінки цих дітей є не поганий характер, невихованість, а специфічна особливість психіки, обумовлена як фізіологічними так і психосоціальними чинниками.
Причинами гіперактивності є:
1. Пренатальна патологія (токсикоз, загострення хронічних та інфекційних захворювань, травми в області живота, споживання великих доз алкоголю, паління, імунологічна несумісність дитини та матері, спроби перервати вагітність).
2. Біологічні особливості побудови і функціонування головного мозку.
3. Пологові травми, інфекційні захворювання.
4. Психосоціальні проблеми – стосунки батьків у сім’ї, тип сімейного виховання.
5. Несприятливі умови середовища, вплив харчових домішок.
Психологічні особливості гіперактивної дитини:
- "Активний” від латинського "activus” – діючий, діяльний, "гіпер” – від грецького "Hyper” – над-, зверх-, вказує на перевищення норми. Автори психологічного словника до зовнішніх проявів гіперактивності відносять неуважність, відволікання, імпульсивність, підвищену рухову активність
- піки прояву гіперактивності співпадають з піками психомовного розвитку: в 1-2 роки, 3 роки, 6-7 років; до підліткового віку підвищена рухова активність, як правило зникає, а імпульсивність та дефіцит уваги, як правило, залишається; поведінкові порушення зберігаються майже у 70% підлітків і 50% дорослих;
- причини виникнення гіперактивності: генетичні фактори, особливості побудови і функціонування головного мозку, пологові травми, інфекційні захворювання, тип батьківського виховування, несформованість навичок спілкування, дезадаптація у дитячому колективі тощо.
- портрет гіперактивної людини: "Гіперактивній дитині важко сидіти, вона метушлива, багато рухається, вертиться на одному місці, іноді надмірно балакуча, може дратувати манерою поведінки. Часто в неї погана координація чи недостатній м’язевий контроль. Вона не зграбна, іноді ламає речі, проливає молоко. Такій дитині важко концентрувати увагу, вона легко відволікається, часто задає безліч запитань, але рідко чекає на відповідь” ( В. Оклендер)
- основні прояви гіперактивності можна розділити на три блоки: дефіцит активної уваги, рухове розгальмування, імпульсивність.
Серед педагогічних прийомів, які рекомендується застосовувати вчителям стосовно дітей із СДУГ, можна спостерігати такі:
1. Фізкультхвилинки, психогімнастичні вправи, для подолання рухового автоматизму, зняття м’язового напруження.
2. Для розвитку емоційно-вольової регуляції – посильні доручення і схвалення за старання і правильне його виконання.
3. Для підтримки і розвитку мотивації діяльності школяра – заохочення і підтримка учня на кожному етапі виконання завдання.
Під час уроку обмежити фактори, що відволікають дитину:
1. Цьому сприяє вибір місця за партою для гіперактивного учня – це місце повинно бути в центрі класу, навпроти дошки і недалеко від столу учителя, серед гарних учнів. Повинен бути хороши й візуальний контакт з учителем.
2. Надати можливість учневі швидкого звертання до вчителя по допомогу, якщо виникли труднощі.
3. Для утримання уваги гіперактивною дитиною необхідно користуватися тактильними прийомами (доторкнутися або використовувати спеціальний жест).
4. Позитивний ефект має похвала гіперактивного учня при швидкому і успішному виконанні завдання.
5. Похвалити сусіда за партою, почувши, що хвалять його сусіда за партою, дитина з дефіцитом уваги повертається до виконання завдання, не відволікається.
6. Учитель говорить, що для виконання завдання треба зосередитися.
7. Створювати ситуації успіху для дитини, знизити вимоги на початку завдання, розбити завдання на короткі етапи.
8. Бажано для занять використовувати першу половину дня, з чіткими правилами, записувати завдання на дошці.
9. Давати чіткі, короткі інструкції.
10. Бути емоційним, експресивним педагогам.
11. Використовувати гнучку систему заохочень і покарань.


Розклад дзвінків

    1 урок – 8.00 – 8.45
    2 урок – 8.55 – 9.40
    перерва – 20 хв.
    3 урок – 10.00 -10.45
    перерва – 20 хв.
    4 урок – 11.05 – 11.50
    5 урок – 12.00 – 12.45
    6 урок – 12.55 – 13.40
    7 урок – 13.50 – 14.35
    8 урок – 14.45 – 15.30


    

    

    

Форма входу

Електронний журнал

mz.com.ua


Пошук

Що відбулося

Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Блоги нашої школи

Блог Самаренко О.А.

блог Мілюкової Н.П.

блог Парубенко С.В.


Урядові та регіональні сайти

www.mon.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.kmu.gov.ua

dneprtest.dp.ua/cms/index.php

miskyomelit.ucoz.ru/

www.ciit.zp.ua

www.autta.org.ua

www.wordshelp.com.ua/

www.useti.org.ua

www.testportal.gov.ua



Мапа відвідувачів

Банер та код сайту

    


Наш акваріум

Архів записів

Мелітопольська загалоосвітня школа №1 © 2017