П`ятниця 28.04.2017 03:38                                                                                             Вхід      Вітаю Вас Гість | RSS


ШКОЛА – ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ ДО МАЙБУТНЬОГО ЖИТТЯ. ШКОЛА – ЦЕ І Є ЖИТТЯ ДИТИНИ. ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ, ЩОБ ВОНО БУЛО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО НАСИЧЕНИМ, ЯСКРАВИМ, ТВОРЧИМ ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ, ЩОБ У ДУШІ ВАШОЇ ДИТИНИ ЗАПАЛАВ ВОГОНЬ ЗНАНЬ ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО НАШОЇ ШКОЛИ І ВИ ЗДОБУДЕТЕ ВСЕ, ЩО БАЖАЄТЕ.

Наша школа

Навчальна діяльність

Методична робота

Виховна робота

Учням

Зв'язок з нами

Наше опитування
Який предмет Вам подобається вивчати в нашій школі?
Всего ответов: 515

Міні-чат

Події в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика




Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні народилися:


 Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми 

1. Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.

 

2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших переможцем, що може викликати неприязнь до неї.

 

3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда”. Недоречне випинання винятковості породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність – зловмисне прилюдне приниження унікальних можливостей і навіть сарказм з боку вчителя – звичайно, недопустимі.

 

4. Учителеві треба пам’ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються.

 

Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми.

 

1. Бути доброзичливим і чуйним.

 

2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.

 

3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.

 

4. Мати широке коло інтересів.

 

5. Бути готовим до виконання різноманітних обов’язків, пов’язаних з навчанням обдарованих дітей.

6. Мати педагогічну і спеціальну освіту.

 

7. Мати живий та активний характер.

 

8. Володіти почуттям гумору.

 

9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду свої поглядів і до постійного самовдосконалення.

 

10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.

 

11. Бути цілеспрямованим і наполегливим.

 

12. Володіти емоційною стабільністю.

 

13. Уміти переконувати.

 

14. Мати схильність до самоаналізу.

 

Існують критерії за якими можна визначити обдарованість дитини

 

Обдарованими можна вважати дітей, якщо вони:

 

часто "перескакують” через послідовні етапи свого розвитку;

 

у них чудова пам’ять, яка базується на ранньому мовленні;

 

рано починають класифікувати і категорувати інформацію, що надходить до них;

 

Із задоволенням віддаються колекціонуванню. При цьому їхня мета – не приведення колекції в ідеальний і досить постійний порядок, а реорганізація, систематизація її на нових підстановках;

 

мають великий словниковий запас, із задоволенням читають словники та енциклопедії, придумують нові слова і поняття;

 

можуть займатися кількома справами відразу, наприклад, стежити за двома чи більше подіями, що відбуваються навколо них;

 

дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ і не терплять будь-яких обмежень свої досліджень;

 

у ранньому віці здатні простежувати причинно-наслідкові зв’язки, робити правильні висновки;

 

можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі, вони буквально "занурюються” в своє заняття, якщо воно їм цікаве;

 

мають сильно розвинуте почуття гумору;

 

постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що не під силу;

 

визначаються різноманітністю інтересів, що породжує схильність починати кілька справ одночасно;

 

часто роздратовують ровесників звичкою поправляти інших і вважають себе такими, що завжди мають рацію;

 

їм бракує емоціонального балансу, вони часто нетерпеливі та поривчасті;

 

У своїй діяльності я використовую творчі методи, які сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми:

 

повага до бажання учнів працювати самостійно;

 

вміння утримуватись в процесі творчої діяльності;

 

надання дитині свободи вибору галузі застосування свої здібностей, методів досягнення мети;

 

індивідуальне застосування навчальної програми залежно від особливостей учня;

 

заохочення роботи над проектами, запропонованими самими учням;

 

виключення будь-якого тиску на дітей, створення розкріпаченої атмосфери;

 

схвалення результатів діяльності дітей в одній галузі метою спонукати бажання випробувати себе в інших галузях діяльності;

 

підкреслювання позитивного значення індивідуальних відмінностей;

 

надання авторитетної допомоги дітям, які висловлюють відмінну від інших точку зору і у зв’язку з цим відчувають тиск з боку ровесників;

 

добування максимальної користі з хобі, конкретних захоплень та індивідуальних нахилів;

 

терпиме ставлення до можливого безладдя;

 

заохочення максимальної захопленості у спільній діяльності;

 

переконання учнів, що вчитель є їхнім однодумцем, а не ворогом.

 

При складанні індивідуальних програм потрібно врахувати проблеми обдарованих дітей:

 

неприязнь у школі часто з’являється тому, що навчальна програма нудна і нецікава для обдарованої дитини;

 

ігрові інтереси – обдарованим дітям подобаються складні ігри і нецікаві ті, якими захоплюються їхні ровесники. Як наслідок – дитина опиняється в ізоляції;

 

заглиблення у філософські проблеми – для обдарованих дітей є характерним замислюватися над такими явищами, як смерть, потойбічне життя, релігійні вірування набагато частіше, ніж для інших дітей;

 

невідповідність між фізичним, інтелектуальним та соціальним розвитком – обдаровані діти частіше віддають перевагу спілкуванню із дітьми старшого віку. Через це їм важко бути лідерами, бо вони поступаються фізичним розвитком;

 

прагнення до досконалості – для обдарованих дітей характерна внутрішня потреба досконалості – вони не заспокоюються, доки не досягнуть бажаного;

 

почуття незадоволеності – вони критично ставляться до своїх досягнень, мають низьку самооцінку;

 

нереальні цілі – вони часто ставлять перед собою завищені цілі, не маючи можливості досягти їх, переживають;

 

надмірні чутливість, вразливість;

 

потреба в уважному ставленні дорослих;

 

нетерплячість, зневажливість у відношенні до дітей, які сточть нижче від них в інтелектуальному розвитку.


Розклад дзвінків

    1 урок – 8.00 – 8.45
    2 урок – 8.55 – 9.40
    перерва – 20 хв.
    3 урок – 10.00 -10.45
    перерва – 20 хв.
    4 урок – 11.05 – 11.50
    5 урок – 12.00 – 12.45
    6 урок – 12.55 – 13.40
    7 урок – 13.50 – 14.35
    8 урок – 14.45 – 15.30


    

    

    

Форма входу

Електронний журнал

mz.com.ua


Пошук

Що відбулося

Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Блоги нашої школи

Блог Самаренко О.А.

блог Мілюкової Н.П.

блог Парубенко С.В.


Урядові та регіональні сайти

www.mon.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.kmu.gov.ua

dneprtest.dp.ua/cms/index.php

miskyomelit.ucoz.ru/

www.ciit.zp.ua

www.autta.org.ua

www.wordshelp.com.ua/

www.useti.org.ua

www.testportal.gov.ua



Мапа відвідувачів

Банер та код сайту

    


Наш акваріум

Архів записів

Мелітопольська загалоосвітня школа №1 © 2017