АЛГОРИТМ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ
ЗА ІНДИВІДУАЛЬНОЮ СХЕМОЮ САМООСВІТИ
ЗА ІНДИВІДУАЛЬНОЮ СХЕМОЮ САМООСВІТИ
І .ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП:
• самоаналіз власної професійної діяльності;
• формулювання власної проблеми;
• аналіз літератури з теми;
• аналіз досвіду впровадження даної теми в практику.
ІІ. ТВОРЧИЙ ЕТАП:
• осмислення, узагальнення вивченої літератури;
• експериментальна перевірка нових ідей, методів роботи, технологій навчання; використання їх на практиці;
• проведення відкритих уроків, семінарів-практикумів;
• самоконтроль, самоперевірка ефективності власної діяльності.
ІІІ. АНІЛІТИКО-УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП:
• аналіз виконання поставлених завдань;
• постановка мети її вивчення;
• визначення основних питань, які потребують вивчення в процесі самоосвіти;
• складання списку літератури;
• вибір конкретних питань самоперевірки;
• визначення практичних завдань, які будуть реалізовані в навчально-виховному процесі після опрацювання теми 9методична розробка, реферат, доповідь, опис досвіду тощо)