ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ З МЕТОЮ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ ЯК НАЙВИЩОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ЦІННОСТІ
ВИКОРИСТАННЯ IДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В ОРГАНІЗАЦІЇ ЗДОРОВЯЗБЕРІГАЮЧОГО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ВСЕ В ТВОЇХ РУКАХ
ЛІТЕРАТУРА ДО ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИ
І етап
Підготовчий (2013-2014)
Моніторингові дослідження |
Науково-теоретичне обгрунтування проблемної теми |
Метод забезпечення процесу роботи над проблемою |
Організаційні заходи щодо практичної реалізації проблеми |
Моніторинг з фізичної культури та здоров’я
Діагностика основних складових здоров’я |
Створення інформаційної бази «Здоров’язберігаючі технології»
Оформлення довідково-інформаційного куточка з проблемної теми в методичному кабінеті
Складання переліку літератури з проблемної теми. Вибір питань з проблеми самоосвітньої роботи педагогів |
Ознайомлення педколективу з проектом реалізації методичної теми
Складання плану роботи над проблемною темою
Колективне обговорення мети і напрямків роботи над проблемною темою. |
Організація роботи шкільних МО над проблемною темою. Круглий стіл «Вивчення стану розроблення проблеми в науково-педагогічній літературі»
Проведення інструктивно-методичних нарад, групових та індивідуальних консультацій. |
ІІ етап
Практичне дослідження проблеми (2014-2015; 2015-2016)
Моніторингові дослідження |
Науково-методичне забезпечення процесу реалізації проблемної теми |
Створення інформаційної та матеріально-технічної бази |
Організаційні заходи процесу реалізації проблемної теми |
Систематизація моніторингових досліджень |
Використання здоров’язберігаючих технологій для підвищення позитивної мотивації до навчання та здоров’я
Створення творчих груп «Шкільний урок і здоров’я учнів», « Формування культури здоров’я учнів»
Науково-практичний семінар «Створення умов для збереження здоров’я учнів під час НВП на основі використання здоров’язберігаючих технологій»
Створення програми збереження і зміцнення професійного здоров’я вчителів
|
Розроблення шкільною радою «Здоров’я», творчими групами положень, методичних рекомендацій щодо удосконалення форм і методів здоров’язберігаючих технологій
Створення інформаційного блогу «Здоров’я –це чудово!»
Забезпечення кабінетів інформатики , предметних кабінетів мультимедійними та інтерактивними пристроями для участі у Національному проекті «Відкритий світ» та у Міжнародних проектах. |
Обговорення та розроблення заходів щодо роботи над методичними рекомендаціями («Калейдоскоп думок»)
Групові консультації з науково-проблемної теми
Створення проекту «Панорама здоров’язберігаючих технологій»
Тренінги « Сучасне визнанчення здоров’я та його сутнісна характеристика»; «»Здоров’я без ліків»
Педагогічна рада « Рішення протиріч між інтенсивними умовами навчання та збереженням, укріпленням здоров’я учасників НВП»
|
ІІІ етап
Дослідження результативності (2016-2017)
Моніторингові дослідження |
Науково-методичне забезпечення процесу реалізації проблемної теми |
Створення інформаційної та матеріально-технічної бази |
Організаційні заходи процесу реалізації проблемної теми |
Діагностичні методики, соціалогічні опитування для оцінювання діяльності школи з питаннь здоров’язбереження: - тест-анкета для самооцінки діяльності школярами факторів ризику погіршення здоров’я; - анкета «Оцінка напруженності»
Анкета «Ставлення вчителів до свого здоров’я. Передумови опимізації фізичної активності учителів»
|
Засідання методичної ради «Стан роботи над проблемною темою школи»
Засідання творчих груп «Шкільний урок і здоров’я учнів», « Формування культури здоров’я учнів»
|
Оновлення інформаційного блогу «Здоров’я –це чудово!» Випуск інформаційного бюлетеню «Здоров’язберігаючі технології»
|
Групові консультації з науково-проблемної теми
Робота над проектом ««Панорама здоров’язберігаючих технологій»
Тренінг для педагогів «Організація робочого часу і здоров’я вчителя» Участь педагогів у Всеукраїнському конкурсі «Вчитель-новатор». Участь у реалізації навчальних, соціальних та виховних проектів (міжнародних, всеукраїнських, загальношкільних). |
IVетап (узагальнення 2017-2018)
Моніторинг процесу реалізації проблеми |
Науково-методичне забезпечення процесу реалізації проблемної теми |
Створення матеріально-технічної та інформаційної баз |
Організаційні заходи щодо практичної реалізації проблемної теми |
Проведення підсумкового моніторингу з фізичної культури та здоров’я |
Засідання методичної ради «Узагальнення методичних знахідок педагогічного колективу з проблемної теми»
|
Видання шкільної збірки «А я роблю це так…» |
Презентаційний меседж «А я роблю це так..» (педагоги школи) Звіт-презентації ШМО «Форми і методи навчання і виховання учнів на засадах здоров’язберігаючих технологій, які спрямовані на розвиток життєвих компетенцій у сучасному світі» Науково-методична конференція та виставка за підсумками роботи над проблемною темою Пропагування ППД вчителів школи у фахових журналах |
IV етап
Узагальнюючий, підсумковий (2017-2018)
Моніторингові дослідження |
Науково-методичне забезпечення процесу реалізації проблемної теми |
Створення інформаційної та матеріально-технічної бази |
Організаційні заходи процесу реалізації проблемної теми |
Проведення підсумкового моніторингу з фізичної культури і здоров’я |
Засідання методичної ради «Узагальнення методичних знахідок педагогічного колективу з проблемної теми» Облік застосування здоров’язберігаючих технологій вчителями школи |
Оформити результати роботи над проблемною темою у вигляді методичних рекомендацій
Створити банк педагогічного досвіду з проблемної теми
Створення умов у навчальному закладі для реалізації оздоровчої функції освіти |
Творчі звіти ШМО «Форми і методи навчання і виховання на засадах здоров’язберігаючих технологій, які спрямовані на розвиток життєвих компетенцій у сучасній освіті» Відкритий мікрофон «Поділись досвідом» у рамках школи молодого вчителя (початкова школа) Провести ярмарок педагогічних ідей «Палітра методичних знахідок» Тренінг для педагогів «Професійнее здоров’я вчителя. Критерії здоров’я. Оцінювання свого стану здоров’я» Науково-методична конференція та педагогічна виставка за підсумками роботи над проблемною темою. Пропагування педагогічного досвіду через фахові видання
|