ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
«НАДІЯ»
Мета «Школи молодого вчителя» – сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.
Основні завдання «Школи молодого вчителя»:
· поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання;
· сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів;
· вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду;
· розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів.
Основні напрямки роботи «Школи молодого вчителя»:
- розширити сферу знань учителів із психолого-педагогічних основ уроку;
- ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів на уроках;
- створити для вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.
Робота "Школи молодого вчителя” у 2011-2012 навчальному році буде направлена на:
- вивчення системного підходу до планування процесу вивчення теми, а також визначення ролі кожного уроку в системі завдань;
- вивчення та оволодіння елементами педагогічної техніки;
- вивчення психологічних основ уроку, які включають знання психологічних принципів організації уроку, особливостей психологічного розвитку кожного учня в класі (розумові здібності, нахили, інтереси, тип уваги, пам'яті, мислення, сприймання, характер, темперамент, волю);
- вивчення психологічних вимог щодо організації кожного елементу будь-якого виду діяльності учнів на уроці, структура якої передбачає:
- мету, мотив, засоби, план діяльності, реалізацію плану, контроль,
- корекцію, рефлексію;
- вивчення типів та структури сучасного уроку, основних принципів навчання, раціонального застосування методів навчання;
- вивчення вимог щодо оформлення шкільної документації;
- вивчення методів формування комунікативних умінь (усних і письмових) в умовах особистісно-зорієнтованого підходу
Поради та рекомендації
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЮ
На допомогу наставнику молодого вчителя