Використання комп’ютерних технологій і можливості Internet в навчально-виховному процесі
Сьогодні, коли навколо йде безперервна комп'ютеризація, ми захоплюємося красою і багатством створеного Людиною-Творцем Комп'ютерного Всесвіту. Наш з учнями освітній простір - це гармонійний синтез математики, інформаційних технологій і творчості.
Мій педагогічний досвід має дослідницькі та практичні нароби: філософія Успіху (додаток А), перспективна теорія, комп’ютерні технології, дослідження особистості. У ході дослідницької роботи розроблено творчий практикум дослідницьких математичних експериментів і впроваджено у роботу школи (2000-2007 роки).
Освітнє експериментальне дослідження проведено по напрямкам:
- огляд новітніх технологій навчання і розкриття значення;
- дослідження комп’ютерних програм: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS FrontPage, Gran2D, Gran3D, Paint, Advanced Grapher, Functor-2.5, 3D-Grapher, 3DS max 5.0, по лінії застосування при вивченні математики;
- дослідження тем шкільної математики на необхідність використання інформаційних технологій;
- розробка творчого практикуму (комп’ютерних експериментів);
- створення творчих презентацій двома мовами (рідною та англійською);
- розробка кваліметричної моделі оцінки творчих і дослідницьких робіт учнів, виконаних за допомогою комп’ютерних технологій (додаток В);
- створення авторських комп’ютерних програм
„School-2001” „База_курси”;
- на основі авторської педагогічної моделі процесу використання інформаційних технологій при викладанні математики (додаток С) створено електронний навчальний посібник „Віртуальна математична енциклопедія-XXI”, що містить творчі та дослідницькі роботи учнів, які презентують основні математичні поняття та категорії.
Структурно-логічна схема педагогічного досвіду
Проект „Віртуальна математична енциклопедія – XXI”