Понеділок 16.06.2025 15:30                                                                                             Вхід      Вітаю Вас Гість | RSS


ШКОЛА – ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ ДО МАЙБУТНЬОГО ЖИТТЯ. ШКОЛА – ЦЕ І Є ЖИТТЯ ДИТИНИ. ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ, ЩОБ ВОНО БУЛО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО НАСИЧЕНИМ, ЯСКРАВИМ, ТВОРЧИМ ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ, ЩОБ У ДУШІ ВАШОЇ ДИТИНИ ЗАПАЛАВ ВОГОНЬ ЗНАНЬ ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО НАШОЇ ШКОЛИ І ВИ ЗДОБУДЕТЕ ВСЕ, ЩО БАЖАЄТЕ.
Наша школа

Навчальна діяльність

Методична робота

Виховна робота

Психологічна служба

Учням

Зв'язок з нами

Наше опитування
Який предмет Вам подобається вивчати в нашій школі?
Всего ответов: 852

Міні-чат

Події в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика




Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні народилися:


Проведення уроків з використанням комп'ютерів суттєво відрізняється від традиційних.

По-перше, ускладнюється діяльність вчителя з підготовки до проведення уроку в комп'ютерному класі. Від педагога вимагається наявність спеціальних навичок, прийомів педагогічної діяльності.

По-друге, особливість сучасного комп'ютерно-зорієнтованого уроку полягає в тому, що центр уваги поступово переноситься на учня, який активно вибудовує свій навчальний процес, самостійно вибираючи певну траєкторію отримання знань.

Важливим завданням вчителя є: підтримка діяльності учня, сприяння його успішному руху в інформаційний простір, допомога у вирішенні проблем освоєння різної інформації.

По-третє, проведення комп'ютерно-зорієнтованих уроків більш активно посилює взаємодію між учителем та учнем, що вимагає від педагога додаткових зусиль; учитель виступає координатором творчої діяльності учнів.

Підсумовуючи, можна зробити висновок, що основні зміни в педагогічній діяльності вчителя під час проведення комп'ютерно-зорієнтованих уроків у порівнянні з традиційними уроками такі:

1.     Наявність комп'ютерних навчальних програм.

2.     Створення та впровадження методики різних типів комп'ютерно-зорієнтованих уроків.

3.     Посилення функцій підтримки учня, допомоги йому в організації індивідуального навчального процесу.

4.     Наявність зворотного зв'язку між учителем та кожним учнем.

І. Урок засвоєння нових знань

Під час проведення уроків цього типу в комп'ютерному класі учні розподіляються на  групи. Урок має таку структуру:

1.     Актуалізація й корекція опорних знань учнів перевіряється за допомогою комп'ютера (перша група), решта дітей працює з учителем за питаннями, картками (5-7 хв.).

2.     Пізнання учнями матеріалу: група учнів з відповідним рівнем підготовки вивчає матеріал за комп'ютером, інші слухають пояснення вчителя чи працюють над поставленою проблемою за підручником (10 хв.).

3.     Систематизація знань: учні з високим рівнем підготовки виконують самостійні завдання; інші учні працюють з учителем; визначені учні перевіряють рівень засвоєння матеріалу за допомогою комп'ютера (15 хв.).

ІІ. Комбінований урок

Методика проведення комбінованого уроку з використанням комп'ютерів дає можливість використовувати їх на будь-якому етапі.

1.     Учням оголошується тема, яка розглядатиметься на уроці, але підкреслюється, що для її вивчення необхідно перевірити засвоєння попереднього матеріалу. Одна частина учнів працює за комп'ютером над завданням, а інша – з учителем причому форми роботи можуть бути різними (фронтальна бесіда, самостійна робота, диктант, перфокарти тощо).

2.     Учитель переходить до наступного етапу уроку – пояснення нового матеріалу. певна група учнів вивчає матеріал самостійно за комп'ютером, а решта – працює з учителем.

3.     Опрацювавши новий матеріал, учитель і учні переходять до закріплення вивченого. Одна із груп учнів виконує диференційовані завдання, складені за новим, щойно вивченим матеріалом, працюючи самостійно за комп'ютером, інша – з учителем або самостійно.

В кінці уроку підбивається підсумок, визначається обсяг домашнього завдання.

Для ефективного проведення комбінованого уроку в комп'ютерному класі потрібно поділити учнів на три групи, які по черзі працюватимуть за комп'ютерами. Поділ класу на групи проводиться диференційовано.

 ІІІ. Урок узагальнення й систематизації знань 

Виділимо такі складові:

1.     Постановка мети уроку й мотивація навчальної діяльності учнів – 3 хв.

2.     Відтворення й корекція опорних знань – 6 хв.

3.     Повторення й аналіз основних фактів, подій і явищ – 6 хв.

4.     Узагальнення й систематизація понять, засвоєння системи знань їх застосування для пояснення нових фактів і виконання практичних завдань – 20 хв.

Поділ клас на групи:

а) перша група працює з комп'ютерами 5-7 хв;

б) друга група дітей самостійно працює з картками 5-7 хв. (завдання творчого характеру на розвиток логічного мислення).  Після виконання поставлених завдань учні міняються місцями;

в) третя група учнів працює з учителем, виконує завдання творчого характеру.

Перша група після виконання завдань на комп'ютерах працює разом з учителем або отримує індивідуальні не завдання.

Учитель ставить проблемні запитання, на які учні дають відповіді.

5.     Підведення підсумку уроку – 10 хв.

Учитель підводить підсумки роботи учнів, виставляє оцінки. мотивуючи кожну з них, дає домашнє завдання і пояснює його. Використання розроблених навчальних або тестових програм дає можливість зберегти час у процесі узагальнення та повторення.

    

    

    

Форма входу

Електронний журнал

nz.ua


Пошук

Що відбулося

Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Блоги нашої школи

Блог Самаренко О.А.

блог Мілюкової Н.П.

блог Парубенко С.В.

Блог медичного працівника Вовченко М.В.


Урядові та регіональні сайти

www.mon.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.melmoinfo.at.ua

dneprtest.dp.ua/cms/index.php

miskyomelit.ucoz.ru/

www.ciit.zp.ua

www.autta.org.ua

www.wordshelp.com.ua/

www.useti.org.ua

www.testportal.gov.ua



Мапа відвідувачів

Банер та код сайту

    


Наш акваріум

Архів записів

Мелітопольська гімназія №1 © 2025
наш номер телефона 0619 49 01 77