Метою діяльності ЗОШ №1 залишається розвиток і формування соціально зрілої, високо інтелектуальної, духовно багатої, творчо активної особистості, якій притаманні:
· широкий світогляд, володіння ґрунтовними знаннями з базових предметів і поглибленими з профільних дисциплін;
· висока культура, духовне багатство;
· самоорганізація, прагнення до самовдосконалення і творчості.
Основні завдання школи:
• створення умов для різнобічного розвитку учня, формування гармонійної особистості, збереження та зміцнення її фізичного та психічного здоров'я;
• формування основних норм загальнолюдської моралі;
• створення умов для здобуття учнями безперервної загальної середньої освіти в обсязі Державного стандарту початкової освіти та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
• розвиток творчих здібностей учнів, залучення природничого та естетичного досвіду, що розглядається як універсальний засіб розвитку зростаючої людини.
Навчальні плани 10-11 класів реалізують зміст освіти на профільному рівні:
- природничо-математичний напрям
біологотехнологічний (поглиблено вивчається біологія, екологія) – 10А, 11
- суспільно-гуманітарний напрям
історичний (поглиблено вивчається історія України, Всесвітня історія)-10Б
Зміст трудового навчання у старшій школі реалізується через курс «Технології» .
На виконання наказу облУО від 12.05.2009 № 250 «Про продовження впровадження регіональних курсів «Історія рідного краю», «Екологія рідного краю» в школі введено викладання цих курсів як окремими предметами, так і інтегровано.
Таблиця РНП |
Вивчення предмету |
Історія рідного краю |
Екологія рідного краю |
Предмет за вибором (обов’язковий) |
Здійснюється окремо в першому розкладі занять |
4а, 5а,5б,6а,6б 7а,7б,7в, |
5а,5б,6а,6б7а,7б,7в |
Записується в інваріантній частині поряд з відповідним предметом
|
Здійснюється у ході викладання одного із зазначених предметів під час вивчення місцевого матеріалу |
8а, 8б,9а,9б,10а,10б, 11 |
8а, 8б,9а,9б,10а,10б, 11 |
У початковій школі варіативна складова спрямовується на індивідуальну роботу з учнями, проведенням варіативних додаткових занять з математики, англійської мови, каліграфії. Для інтелектуального розвитку дитини вводиться курс за вибором «Розвиток творчих здібностей»
З метою створення передумов поглибленого вивчення окремих предметів, що в подальшому дасть можливість учням свідомо обрати профіль навчання, введено факультативи та курси за вибором у 8-9 класах :
- Видатні постаті16– 18 ст.(8 кл.)
- Культура мовлення (8 кл.)
- Сучасна українська літературна мова: синтаксис (8 кл.)
- Історія математики ( 8 кл.)
- Основи медичних знань (8-9 кл.)
- Екологія (аутекологія) рослин (9 кл.)
- Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу (8-9 кл.)
- Основи веб-дизайну (10 кл)
- Орфографічний практику (10кл)
- Біохімічні основи життя (10 кл.)
- Порівняльна анатомія і фізіологія тварин (10 кл.)
- Конституційне право України (10 кл.)
- Досліджуємо історію України (10 кл.)
- Практикум із синтаксису української мови (10 -11 кл.)
- Екологія людини (11 кл.)
З метою формування у школярів правильного вибору профілю навчання, визначення сфери майбутньої професійної діяльності, усвідомлення своїх переваг з позиції майбутньої діяльності до шкільного компоненту включено спецкурси :
- Історія України першої половини ХХ століття в особах (10 кл.)
- Екологічна культура (10 кл.)
- Адаптаційна фізіологія людини та тварин (11 кл.)