Використання комп’ютерних технологій і можливості
Internet в навчально-виховному процесі
Сьогодні, коли навколо йде безперервна комп'ютеризація, ми захоплюємося
красою і багатством створеного Людиною-Творцем Комп'ютерного Всесвіту. Наш з
учнями освітній простір - це гармонійний синтез математики, інформаційних технологій
і творчості.
Мій педагогічний досвід має дослідницькі та практичні нароби: філософія
Успіху (додаток А), перспективна теорія, комп’ютерні технології, дослідження
особистості. У ході дослідницької роботи розроблено творчий практикум
дослідницьких математичних експериментів і впроваджено у роботу школи
(2000-2007 роки).
Освітнє експериментальне дослідження проведено по напрямкам:
-
огляд
новітніх технологій навчання і розкриття значення;
-
дослідження
комп’ютерних програм: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS FrontPage, Gran2D,
Gran3D, Paint, Advanced Grapher, Functor-2.5, 3D-Grapher, 3DS max 5.0, по лінії
застосування при вивченні математики;
-
дослідження
тем шкільної математики на необхідність використання інформаційних технологій;
-
розробка
творчого практикуму (комп’ютерних експериментів);
-
створення
творчих презентацій двома мовами (рідною та англійською);
-
розробка
кваліметричної моделі оцінки творчих і дослідницьких робіт учнів, виконаних за
допомогою комп’ютерних технологій (додаток В);
-
створення
авторських комп’ютерних програм
„School-2001” „База_курси”;
-
на
основі авторської педагогічної моделі процесу використання інформаційних
технологій при викладанні математики (додаток С) створено електронний
навчальний посібник „Віртуальна математична енциклопедія-XXI”, що містить творчі
та дослідницькі роботи учнів, які презентують основні математичні поняття та
категорії. Структурно-логічна
схема педагогічного досвіду
Проект
„Віртуальна математична енциклопедія – XXI” завантажити
|