ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
«НАДІЯ»
Мета «Школи молодого вчителя» – сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку
творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми
знаннями, методикою та технологією навчання.
Основні завдання «Школи молодого вчителя»:
·
поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання;
·
сприяння оволодінню молодими
вчителями основних нормативних документів;
·
вивчення і використання у
практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного
досвіду;
·
розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів.
Основні напрямки роботи «Школи
молодого вчителя»:
- розширити сферу знань учителів
із психолого-педагогічних основ уроку;
- ознайомити їх з елементами
педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати
відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів на уроках;
- створити для вчителів таке
методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.
Робота "Школи молодого вчителя” у 2011-2012
навчальному році буде направлена на:
- вивчення системного підходу до
планування процесу вивчення теми, а
також визначення ролі кожного уроку в системі завдань;
- вивчення та оволодіння
елементами педагогічної техніки;
- вивчення психологічних основ
уроку, які включають знання психологічних принципів організації уроку,
особливостей психологічного розвитку кожного учня в класі (розумові здібності,
нахили, інтереси, тип уваги, пам'яті, мислення, сприймання, характер,
темперамент, волю);
- вивчення психологічних вимог
щодо організації кожного елементу
будь-якого виду діяльності учнів на уроці, структура якої передбачає:
- мету, мотив, засоби, план діяльності, реалізацію плану,
контроль,
- корекцію, рефлексію;
- вивчення типів та структури
сучасного уроку, основних принципів навчання, раціонального застосування
методів навчання;
- вивчення вимог щодо оформлення
шкільної документації;
- вивчення методів формування
комунікативних умінь (усних і письмових)
в умовах особистісно-зорієнтованого підходу
Поради та рекомендації
завантажити
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЮ
завантажити
На допомогу наставнику молодого вчителя
завантажити
|