Вівторок 19.03.2024 10:10                                                                                             Вхід      Вітаю Вас Гість | RSS


ШКОЛА – ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ ДО МАЙБУТНЬОГО ЖИТТЯ. ШКОЛА – ЦЕ І Є ЖИТТЯ ДИТИНИ. ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ, ЩОБ ВОНО БУЛО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО НАСИЧЕНИМ, ЯСКРАВИМ, ТВОРЧИМ ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ, ЩОБ У ДУШІ ВАШОЇ ДИТИНИ ЗАПАЛАВ ВОГОНЬ ЗНАНЬ ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО НАШОЇ ШКОЛИ І ВИ ЗДОБУДЕТЕ ВСЕ, ЩО БАЖАЄТЕ.
Наша школа

Навчальна діяльність

Методична робота

Виховна робота

Психологічна служба

Учням

Зв'язок з нами

Наше опитування
Який предмет Вам подобається вивчати в нашій школі?
Всего ответов: 852

Міні-чат

Події в Україні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика




Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні народилися:


Проведення уроків з використанням комп'ютерів суттєво відрізняється від традиційних.

По-перше, ускладнюється діяльність вчителя з підготовки до проведення уроку в комп'ютерному класі. Від педагога вимагається наявність спеціальних навичок, прийомів педагогічної діяльності.

По-друге, особливість сучасного комп'ютерно-зорієнтованого уроку полягає в тому, що центр уваги поступово переноситься на учня, який активно вибудовує свій навчальний процес, самостійно вибираючи певну траєкторію отримання знань.

Важливим завданням вчителя є: підтримка діяльності учня, сприяння його успішному руху в інформаційний простір, допомога у вирішенні проблем освоєння різної інформації.

По-третє, проведення комп'ютерно-зорієнтованих уроків більш активно посилює взаємодію між учителем та учнем, що вимагає від педагога додаткових зусиль; учитель виступає координатором творчої діяльності учнів.

Підсумовуючи, можна зробити висновок, що основні зміни в педагогічній діяльності вчителя під час проведення комп'ютерно-зорієнтованих уроків у порівнянні з традиційними уроками такі:

1.     Наявність комп'ютерних навчальних програм.

2.     Створення та впровадження методики різних типів комп'ютерно-зорієнтованих уроків.

3.     Посилення функцій підтримки учня, допомоги йому в організації індивідуального навчального процесу.

4.     Наявність зворотного зв'язку між учителем та кожним учнем.

І. Урок засвоєння нових знань

Під час проведення уроків цього типу в комп'ютерному класі учні розподіляються на  групи. Урок має таку структуру:

1.     Актуалізація й корекція опорних знань учнів перевіряється за допомогою комп'ютера (перша група), решта дітей працює з учителем за питаннями, картками (5-7 хв.).

2.     Пізнання учнями матеріалу: група учнів з відповідним рівнем підготовки вивчає матеріал за комп'ютером, інші слухають пояснення вчителя чи працюють над поставленою проблемою за підручником (10 хв.).

3.     Систематизація знань: учні з високим рівнем підготовки виконують самостійні завдання; інші учні працюють з учителем; визначені учні перевіряють рівень засвоєння матеріалу за допомогою комп'ютера (15 хв.).

ІІ. Комбінований урок

Методика проведення комбінованого уроку з використанням комп'ютерів дає можливість використовувати їх на будь-якому етапі.

1.     Учням оголошується тема, яка розглядатиметься на уроці, але підкреслюється, що для її вивчення необхідно перевірити засвоєння попереднього матеріалу. Одна частина учнів працює за комп'ютером над завданням, а інша – з учителем причому форми роботи можуть бути різними (фронтальна бесіда, самостійна робота, диктант, перфокарти тощо).

2.     Учитель переходить до наступного етапу уроку – пояснення нового матеріалу. певна група учнів вивчає матеріал самостійно за комп'ютером, а решта – працює з учителем.

3.     Опрацювавши новий матеріал, учитель і учні переходять до закріплення вивченого. Одна із груп учнів виконує диференційовані завдання, складені за новим, щойно вивченим матеріалом, працюючи самостійно за комп'ютером, інша – з учителем або самостійно.

В кінці уроку підбивається підсумок, визначається обсяг домашнього завдання.

Для ефективного проведення комбінованого уроку в комп'ютерному класі потрібно поділити учнів на три групи, які по черзі працюватимуть за комп'ютерами. Поділ класу на групи проводиться диференційовано.

 ІІІ. Урок узагальнення й систематизації знань 

Виділимо такі складові:

1.     Постановка мети уроку й мотивація навчальної діяльності учнів – 3 хв.

2.     Відтворення й корекція опорних знань – 6 хв.

3.     Повторення й аналіз основних фактів, подій і явищ – 6 хв.

4.     Узагальнення й систематизація понять, засвоєння системи знань їх застосування для пояснення нових фактів і виконання практичних завдань – 20 хв.

Поділ клас на групи:

а) перша група працює з комп'ютерами 5-7 хв;

б) друга група дітей самостійно працює з картками 5-7 хв. (завдання творчого характеру на розвиток логічного мислення).  Після виконання поставлених завдань учні міняються місцями;

в) третя група учнів працює з учителем, виконує завдання творчого характеру.

Перша група після виконання завдань на комп'ютерах працює разом з учителем або отримує індивідуальні не завдання.

Учитель ставить проблемні запитання, на які учні дають відповіді.

5.     Підведення підсумку уроку – 10 хв.

Учитель підводить підсумки роботи учнів, виставляє оцінки. мотивуючи кожну з них, дає домашнє завдання і пояснює його. Використання розроблених навчальних або тестових програм дає можливість зберегти час у процесі узагальнення та повторення.

    

    

    

Форма входу

Електронний журнал

nz.ua


Пошук

Що відбулося

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Блоги нашої школи

Блог Самаренко О.А.

блог Мілюкової Н.П.

блог Парубенко С.В.

Блог медичного працівника Вовченко М.В.


Урядові та регіональні сайти

www.mon.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.melmoinfo.at.ua

dneprtest.dp.ua/cms/index.php

miskyomelit.ucoz.ru/

www.ciit.zp.ua

www.autta.org.ua

www.wordshelp.com.ua/

www.useti.org.ua

www.testportal.gov.ua



Мапа відвідувачів

Банер та код сайту

    


Наш акваріум

Архів записів

Мелітопольська гімназія №1 © 2024
наш номер телефона 0619 49 01 77